Alle Vragen

Uw wachtwoord vergeten?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de volgende manieren:

- per e-mail via support@transport.nl
OF
- telefonisch op nummer +31 (0)26 3798914
(werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur)

In beide gevallen ontvangt u zo spoedig mogelijk via mail
een initieel wachtwoord waarmee u kunt inloggen.

Wij raden u aan het nieuwe wachtwoord direct na het inloggen te veranderen naar een eigen wachtwoord: kies voor Instellingen (rechtsboven in uw scherm) en vervolgens Wachtwoord wijzigen.

 

Kloppen uw gegevens niet?

Log in op Mijn.Transport

Vervolgens kunt u via:
-Instellingen (rechtsboven in uw scherm) uw accountgegevens wijzigen;
-de tab [Bedrijfsprofiel] de gegevens bij uw bedrijfsprofiel aanpassen.

 

Wat is Transport.nl?

Transport.nl is hét nieuwe portal voor en door transporterend Nederland. Wij bieden een selfservice omgeving waarbinnen bedrijven zich uitstekend kunnen profileren. Op de site kunt u, afhankelijk van uw keuze, zelf een zeer uitgebreid bedrijfsprofiel aanmaken, offerteaanvragen van (nieuwe) klanten ontvangen, vacatures plaatsen, opleidingen aanbieden, nieuws delen en nog veel meer. Een platform bieden voor en door transporteurs, dat is onze doelstelling.

 

Wat zijn de voordelen van een vermelding op Transport.nl?

Via onze domeinnaam Transport.nl richten wij ons op het GEZIEN èn GEVONDEN worden van de bij ons aangesloten bedrijven (abonnementhouders).

Uw bedrijf is beter ZICHTBAAR èn VINDBAAR voor bezoekers van onze website, indien u een abonnement heeft afgesloten.

Heeft u voor een STANDAARD pakket gekozen, dan worden naast uw bedrijfsnaam; adres; vestigingsplaats en telefoonnummer; de navolgende gegevens bij uw bedrijfsprofiel vermeld:
- uw logo;
Deze wordt ook opgenomen in de logostreamer op de homepage. Door middel van een shuffle-systeem wordt in een tijdschema van 10 minuten uw logo meerdere malen getoond.
- 3 categorieën;
- omschrijving van 150 posities;
- e-mailadres (doorlink);
- eigen website (doorlink);
- google maps;
- provincie van vestiging (administratieve vermelding).

Verder wordt uw bedrijfsnaam opgenomen als subdomein.
Op verzoek kunnen wij uw social media: Twitter; Facebook en/of LinkedIn toevoegen.

ZOEKFUNCTIE
De bedrijfsnaam; plaatsnaam; provincienaam; de namen van de categorieën en alle woorden uit de omschrijving worden hierin opgenomen.
Het bovenstaande geldt tevens voor de tekst van geplaatste nieuwsberichten; vacatures en/of opleidingen.

In hoe meer categorieën u bent vermeld en/of hoe meer trefwoorden in de omschrijving zijn opgenomen, hoe groter kans dat men uw bedrijf gaat tegenkomen in de zoekresultaten.

Dit is eveneens het geval bij door u of in uw opdracht geplaatste nieuwsberichten; vacatures en/of opleidingen.

 

In wat is Transport.nl onderscheidend?

Transport.nl biedt bedrijven de mogelijkheid om zichzelf te profileren op een gebruikersvriendelijk, interactief platform. U en uw collega’s kunnen een eigen bedrijfsprofiel aanmaken, waardoor informatie over veel bedrijven werkzaam binnen of gerelateerd aan de transportsector op een rijtje staat. Door de bereikbaarheid en overzichtelijkheid van www.transport.nl is uw bedrijfsprofiel goed ZICHTBAAR èn VINDBAAR. Én natuurlijk biedt de domeinnaam Transport.nl het voordeel van herkenning!

Elk bedrijf gerelateerd aan de transportwereld kan zich aanmelden bij Transport.nl. De abonnementen zijn relatief goedkoop, doordat wij verschillende marketingdoeleinden op één centraal punt kunnen aanbieden. Transport.nl is hiermee een “one stop shop”.

Omdat bij ons alles in één pakket wordt aangeboden, hoeft u niet verder te zoeken naar andere bedrijven die uw marketingwensen kunnen vervullen. Hierdoor bespaart u tijd en geld aan andere abonnementen.

 

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

U kunt als volgt een abonnement afsluiten:

Na het inloggen op Mijn.Transport, komt u automatisch op Uw Dashboard terecht.
Kies voor [ABONNEMENT AANPASSEN]
Maak per pagina uw keuze uit de verschillende mogelijkheden en klik telkens op [VOLGENDE STAP]
Kies op pagina 5/5 voor [AFRONDEN]
Klik op het volgende blad bij Betalingsmethode op het vierkante blok [Achteraf betalen] en vervolgens op [BESTELLING AFRONDEN]

Alle informatie, die u krijgt na het maken van uw keuzes, kunt u negeren.

Voor de afgenomen producten ontvangt u per e-mail een factuur via een ander kanaal.

Liever telefonisch een abonnement afsluiten?
Geen probleem, wij helpen u graag!
Bel ons op nummer +31 (0)26 3798914

 

Zit ik aan het abonnement vast?

Nee, u zit niet aan een abonnement vast.
U kunt te allen tijde uw abonnement opzeggen, waarna wij desgewenst uw bedrijfsprofiel op Transport.nl terugzetten naar de (gratis) BASIS vermelding of uw account met bedrijfsprofiel geheel verwijderen. Er is dus geen opzegtermijn.

Opzeggen kan heel simpel per e-mail via info@transport.nl of telefonisch op nummer +31 (0)26 3798914

 

Wordt het abonnement stilzwijgend verlengd?

Nee, uw abonnement wordt niet stilzwijgend verlengd. Vóór de vervaldatum neemt onze afdeling Verkoop hierover contact met u op.

 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt te allen tijde uw abonnement opzeggen, waarna wij desgewenst uw bedrijfsprofiel op Transport.nl terugzetten naar de (gratis) Basisvermelding of uw account met bedrijfsprofiel geheel verwijderen. Er is dus geen opzegtermijn.

Opzeggen kan heel simpel per e-mail via info@transport.nl of telefonisch op nummer +31 (0)26 3798914

 

Hoe kan ik mij registreren (een account aanmaken)?

Registreren (een account aanmaken) bij Transport.nl gaat eenvoudig en snel.

- Klik op de tab Mijn.Transport
- Vul uw gegevens in bij Maak een account aan en klik op [VOLGENDE STAP]
- Vul de rest van de gegevens in bij Registreer een account
- Klik vervolgens op [REGISTREER]

Voordat u kunt inloggen op Transport.nl dient u uw registratie eerst te activeren. Op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij registratie ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Klik op de link in het e-mailbericht om de registratie te voltooien.

✔ U kunt nu inloggen op Transport.nl

Wilt u hulp van een Transport.nl medewerker bij het aanmelden en/of het maken van een bedrijfsprofiel? Bel ons dan op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur op nummer +31 (0)26 3798914 of stuur een mail naar support@transport.nl

 

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen bij Transport.nl gaat eenvoudig en snel.

- Klik op de tab [Mijn.Transport]
- Voer bij Login op uw account uw e-mailadres en wachtwoord in
- Klik op [INLOGGEN]

✔ Gelukt! U bent nu ingelogd bij Transport.nl

 

Uw inlog e-mailadres vergeten?

Weet u niet meer welk e-mailadres u gebruikte om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar support@transport.nl met de naam van uw bedrijf of bel ons op nummer +31 (0)26 3798914 (werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur)

 

Hoe kan ik mijn bedrijfsprofiel invullen?

Uw bedrijfsprofiel invullen gaat als volgt:

- Log in op [Mijn.Transport]
- Klik op de tab [Bedrijfsprofiel]
- Vul uw gegevens in.
- Klik op [OPSLAAN]

Wilt u meer gegevens bij uw bedrijfsprofiel vermelden om optimaal gebruik te maken van onze diensten en beter gevonden te worden door bezoekers van Transport.nl?
Klik dan op de tab [Dashboard] en kies voor [ABONNEMENT AANPASSEN]

Na het afronden van uw bestelling, kunt u de gekozen mogelijkheden aan uw bedrijfsprofiel toevoegen.

 

Hoe kan ik mijn bedrijfslogo uploaden?

U kunt uw bedrijfslogo als volgt uploaden:

- Log in op [Mijn.Transport]
- Klik op Bedrijfsprofiel bewerken
- Klik op Wijzig uw logo
- Selecteer via de knop [Bladeren...] het bedrijfslogo op uw computer.
- Klik op [UPLOAD UW LOGO]

U dient vervolgens uw logo bij te snijden en op te slaan.

- Klik met uw muis op de afbeelding.
- Houd uw linkermuisknop ingedrukt en selecteer de gewenste uitsnede.
- Klik vervolgens op [BIJSNIJDEN EN OPSLAAN] om het proces af te ronden.

 

Waarom wordt mijn logo als een zwart blok weergeven op de website?

Sommige Internetbrowsers geven het logo weer als een zwart blok.
Als het logo juist is ge-uploaded, is dit probleem op te lossen door simpelweg de pagina te vernieuwen (klik op de “Vernieuwen” knop in uw browser of druk op F5).

 

Hoe kan ik mijn instellingen aanpassen?

Om uw instellingen aan te passen moet u eerst ingelogd zijn.
Zodra u bent ingelogd, kunt u vanaf elke pagina op de website uw instellingen bekijken.

- Klik rechts bovenaan op Instellingen

U komt daardoor in het Instellingenoverzicht.
Hier kunt u kiezen uit:
- het wijzigen van uw accountgegevens
- het wijzigen van uw wachtwoord
- uw bestelling(en) inzien binnen het Transport Portal netwerk

Klik op
Accountgegevens wijzigen
Hier kunt u uw naam en inlog e-mailadres wijzigen.

- Vul uw gegevens in.
- Klik op [BEWERKEN]

Klik op
Wachtwoord wijzigen
Wij raden u aan eenmaal in de 3 maanden uw wachtwoord te wijzigen. Om uw wachtwoord te wijzigen, vult u eenmaal uw huidige en tweemaal uw nieuwe wachtwoord in. Klik daarna op [WIJZIG WACHTWOORD]

Klik op
Facturen
Dit overzicht van uw bestelling(en) binnen het Transport Portal netwerk kunt u negeren.
De facturatie verloopt via een ander kanaal.

Komt u er zelf niet uit? Onze medewerkers staan voor u klaar op telefoonnummer +31 (0)26 3798914 (werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur)

 

Hoe kan ik banners (laten) plaatsen en wat kost dit?

Om een banner voor uw bedrijf te (laten) plaatsen kunt u contact opnemen met onze salesmanagers via info@transport.nl of bel ons op nummer +31 (0)26 3798914 (werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur).

De kosten voor het laten plaatsen van een banner zijn afhankelijk van de grootte van de gewenste afbeelding.
Klik op de homepage onderaan op Abonnementen, op het dan volgende document vindt u onder "Extra adverteren met uw BANNER op de homepage" alle informatie.

 

Hoe vind ik bedrijven op Transport.nl?

Op Transport.nl kunt u bedrijven vinden op drie verschillende manieren:

1. Via de ZOEKFUNCTIE:
- U kunt zoeken via de zoekbalk bovenin het scherm.
Typ na [Ik zoek] een bedrijfsnaam, plaatsnaam, provincienaam, naam van een categorie of één trefwoord in en klik op [ZOEKEN]

2. Via de tab BEDRIJVEN of tab CATEGORIEËN:
- Om een bedrijf in een bepaalde categorie of provincie te zoeken klikt u op de tab[Bedrijven] of op de tab [Alle categorieën].
Selecteer hierna in de linkerkolom een categorie of provincie, waarin het gezochte bedrijf zich dient te bevinden.

In beide gevallen krijgt u een overzicht met bedrijven die voldoen aan uw zoekcriteria. Klik op het bedrijf dat u zoekt om naar hun bedrijfsprofiel te gaan.

3. Via de LOGOSTREAMER op de homepage.
- U kunt een bedrijfsprofiel ook vinden door te klikken op het betreffende logo in de logostreamer.

 

Hoe kan ik offertes aanvragen?

Transport.nl biedt klanten en collega’s de mogelijkheid om bij een bedrijf een offerte op maat aan te vragen.
Let op! Dit kan alleen bij bedrijven, die hiervoor een abonnement hebben afgesloten. Om een offerte aan te vragen gaat u naar de profielpagina van het desbetreffende bedrijf.

Op de profielpagina van het bedrijf vindt u in de rechterkolom een formulier om een offerte aan te vragen. Vul het formulier in en klik op [VRAAG DE OFFERTE AAN] Bovenaan de pagina verschijnt een bevestiging van uw offerteaanvraag.

✔ U kunt nu offertes aanvragen.

 

Hoe kan ik offerteaanvragen inzien?

U kunt een offerteaanvraag op Transport.nl als volgt inzien:

- Log in op [Mijn.Transport]
- Klik op [Offertes]
- Selecteer de ontvangen offerte in de lijst van offertes.

✔ U kunt nu de ontvangen offertes bekijken en erop reageren.

 

Hoe kan ik een vacature toevoegen, wijzigen of verwijderen?

Met het plaatsen van vacatures op Transport.nl vindt u snel en eenvoudig de beste werknemers en stagiaires. Om een vacature toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen, dient u ingelogd te zijn op Mijn.Transport
Let op! Voor het toevoegen van een vacature dient u eerst uw abonnement aan te passen.

Vacature toevoegen

- Ga naar [Vacatures]
- Klik op [VOEG EEN VACATURE TOE]
- Vul het formulier in.
- Klik op [VACATURE AANMAKEN] om het proces af te ronden.

U kunt ook via [Dashboard] een vacature toevoegen.

- Ga naar [Dashboard]
- Klik onder Vacatures op Toevoegen
- Vul het formulier in.
- Klik op [VACATURE AANMAKEN] om het proces af te ronden.

✔ De aangeboden vacature staat nu in uw persoonlijke overzicht van vacatures.

Vacature wijzigen

- Ga naar [Vacatures]
- Klik op de vacature in het overzicht.
- Wijzig de informatie in het formulier.
- Klik op [OPSLAAN]

Vacature verwijderen

- Ga naar [Vacatures]
- Klik op het prullenbakje rechts van de vacature.
- Bevestig de verwijdering.

✔ U kunt nu een vacature toevoegen, wijzigen of verwijderen.

 

Waarom kan ik geen vacature plaatsen?

Om een vacature te kunnen plaatsen, dient u na het inloggen op Mijn.Transport eerst uw abonnement aan te passen.

 

Hoe kan ik een opleiding toevoegen, wijzigen of verwijderen?

Met het plaatsen van opleidingen op Transport.nl vindt u snel en eenvoudig de beste leerlingen. Om een opleiding toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen, dient u ingelogd te zijn op Mijn.Transport
Let op! Voor het toevoegen van een opleiding dient u eerst uw abonnement aan te passen.

Opleiding toevoegen

- Ga naar [Opleidingen]
- Klik op [VOEG EEN OPLEIDING TOE]
- Vul het formulier in.
- Klik op [AANMAKEN] om het proces af te ronden.

U kunt ook via [Dashboard] een opleiding toevoegen.

- Ga naar [Dashboard]
- Klik onder Opleidingen op Toevoegen
- Vul het formulier in.
- Klik op [AANMAKEN] om het proces af te ronden.

✔ De aangeboden opleiding staat nu in uw persoonlijke overzicht van opleidingen.

Opleiding wijzigen

- Ga naar [Opleidingen]
- Klik op de opleiding in het overzicht.
- Wijzig de informatie in het formulier.
- Klik op [WIJZIGEN]

Opleiding verwijderen

- Ga naar [Opleidingen]
- Klik op het prullenbakje rechts van de opleiding.
- Bevestig de verwijdering.

✔ U kunt nu een opleiding toevoegen, wijzigen of verwijderen.

 

Waarom kan ik geen opleiding plaatsen?

Om een opleiding te kunnen plaatsen, dient u na het inloggen op Mijn.Transport eerst uw abonnement aan te passen.

 

Hoe kan ik een nieuwsbericht toevoegen, wijzigen of verwijderen?

Met het plaatsen van nieuwsberichten op Transport.nl informeert u snel en eenvoudig uw klanten en collega’s over de laatste ontwikkelingen op het gebied van transport en aanverwanten. Om een nieuwsbericht toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen, dient u ingelogd te zijn op [Mijn.Transport]
Let op! Voor het toevoegen van een nieuwsbericht dient u eerst uw abonnement aan te passen.

Nieuwsberichten toevoegen

- Ga naar Nieuws]
- Klik op [VOEG EEN NIEUWSBERICHT TOE]
- Vul het formulier in.
- Klik op [AANMAKEN] om het proces af te ronden.

U kunt ook via [Dashboard] een nieuwsbericht toevoegen.

- Ga naar [Dashboard]
- Klik onder Nieuwsberichten op Toevoegen
- Vul het formulier in.
- Klik op [AANMAKEN] om het proces af te ronden.

✔ Het nieuwsbericht staat nu in uw persoonlijke overzicht van nieuwsberichten.

Nieuwsberichten wijzigen

- Ga naar [Nieuws]
- Klik op het nieuwsbericht in het overzicht.
- Wijzig de informatie in het formulier.
- Klik op [WIJZIGEN]

Nieuwsberichten verwijderen

- Ga naar [Nieuws]
- Klik op het prullenbakje rechts van het nieuwsbericht.
- Bevestig de verwijdering.

✔ U kunt nu een nieuwsbericht toevoegen, wijzigen of verwijderen.

 

Waarom kan ik geen nieuwsbericht plaatsen?

Om een nieuwsbericht te kunnen plaatsen, dient u na het inloggen op [Mijn.Transport] eerst uw abonnement aan te passen.

 

Hoe kan ik terugkeren naar de homepage?

U kunt vanuit elk scherm terugkeren naar de homepage door linksboven op 'Terug naar home' of het Transport.nl-logo te klikken.