DKV verhoogt inzet communicatie en marketing.

DKV verhoogt inzet communicatie en marketing.

22 november 2019 om 13:00

Mirko-Alexander Kahre nieuwe Director Communications, Marketing en Customer Experience per 1 december.



DKV MOBILITY SERVICES Group, één van Europa’s toonaangevende dienstverleners voor voertuigparken en mobiliteit, verhoogt zijn inspanningen op het gebied van marketing en communicatie. Op 1 december 2019 wordt Mirko-Alexander Kahre de nieuwe Director Communications, Marketing en Customer Experience. Voorheen was Kahre directeur bedrijfscommunicatie bij de mondiale provider van logistieke service DB Schenker. Bij DKV treedt Kahre aan als opvolger van Ulrich Wolter, die de onderneming op eigen verzoek heeft verlaten.



Marco van Kalleveen, CEO DKV MOBILITY SERVICES Group: "Belangrijke trends als digitalisering en klimaatbescherming veranderen de mobiliteits- en logistieke sector, modern fleet management en daarmee ook DKV als bedrijf. Wij zien dit als een unieke gelegenheid voor verdere ontwikkeling en groei van onze onderneming in onze hoedanigheid als first-in-class provider van mobiliteitsproducten en -diensten ten behoeve van zowel bestaande als toekomstige klanten. Met dit doel willen we ons merk en het hele productgamma van onze onderneming nog zichtbaarder positioneren op de markt en we hebben voor deze opgave in Mirko-Alexander Kahre een passende en internationaal ervaren marketing- en communicatieprofessional van hoog kaliber gevonden.”



Meer informatie is te vinden op www.dkv-euroservice.com 


DKV verhoogt inzet communicatie en marketing.

DKV verhoogt inzet communicatie en marketing.